Klacht Bol.com: Klacht Bol.com: BOL.COM berekent onterecht verzendkosten aan verkopers!

Olav

Zie ook klacht # 343297

Ik ben een zakelijke verkoper!

Ik ben 12 december door Merel geadviseerd over het versturen met jullie PostNL etiketten.
Vond het onzinnig dat je meerder etiketten kon uitprinten per klankadres en gevraagd hoe hier mee om te gaan of dat het toch later in een envelop bleek te passen.
Ze reageerde dat de etiketten die het sorteercentrum van PostNL niet bereiken niet worden berekent.

Zonder haar gemeld te hebben weet ik dit van onze eigen samenwerking met PostNL.

Nu zie ik op onze eerstvolgende factuur dat ALLE, ook niet gebruikte zegels zijn berekent.

Net bel ik met de helpdesk en krijg ik eerst de vraag wat de schade is/gemaakte extra kosten en daarna wordt er ineens stug op de algemene voorwaarden gewezen.

Vind het echt een bizarre houding vanuit jullie.

Ik heb daarom besloten per direct niks meer te leveren en mijn shop te sluiten tot mijn schade is vergoed -> 90% van de PostNL zegels -> 320 euro.

Ik hoor graag van jullie.

Kosten moeten vergoed worden.

Olav
    Verkopers ID is: 1164970
    Bol.com
    Beste heer/mevrouw van der Beek,

Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen hierover.

Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?