Klacht Bol.com: Klacht Bol.com: BOL.COM berekent onterecht verzendkosten aan verkopers!

Klachtnummer
# 344457
Gebruiker
Olav
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Zie ook klacht # 343297

Ik ben een zakelijke verkoper!

Ik ben 12 december door Merel geadviseerd over het versturen met jullie PostNL etiketten.
Vond het onzinnig dat je meerder etiketten kon uitprinten per klankadres en gevraagd hoe hier mee om te gaan of dat het toch later in een envelop bleek te passen.
Ze reageerde dat de etiketten die het sorteercentrum van PostNL niet bereiken niet worden berekent.

Zonder haar gemeld te hebben weet ik dit van onze eigen samenwerking met PostNL.

Nu zie ik op onze eerstvolgende factuur dat ALLE, ook niet gebruikte zegels zijn berekent.

Net bel ik met de helpdesk en krijg ik eerst de vraag wat de schade is/gemaakte extra kosten en daarna wordt er ineens stug op de algemene voorwaarden gewezen.

Vind het echt een bizarre houding vanuit jullie.

Ik heb daarom besloten per direct niks meer te leveren en mijn shop te sluiten tot mijn schade is vergoed -> 90% van de PostNL zegels -> 320 euro.

Ik hoor graag van jullie.

Gewenste oplossing

Kosten moeten vergoed worden.

2 reacties

  1. Auteur
    Olav
    Datum
    Verkopers ID is: 1164970
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw van der Beek,

    Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen hierover.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen