Klacht Bol.com: klacht inzake bestelling 8102438120 (CASE:7686301; CASE:7681020; CASE:7679453)

Anoniem

Ik bestel en betaal een laptop vooraf. Deze zou de dag erna bezorgd worden, hetgeen niet het geval was (kan opzicht gebeuren). Na verschillende extreem tegenstrijdige reacties (daar is hier helaas geen ruimte voor) per email en telefoon van de 'muur' die Bol 'klantenservice' noemt, blijkt de procedure van zendingen die fout gaan als volgt: klant mag niet annuleren voordat pakket aankomt (ook al gebeurt dat niet), waarvoor tot 5 dagen staan. Bol doet in die dagen niks (ook al weten ze dat het fout is gegaan) en annuleert de bestelling na 5 dagen zelf, neemt nog eens tot 5 dagen om het geld terug te storten en vraagt de klant 'vriendelijk' om het probleem van Bol zelf op te lossen door nog eens te bestellen en te betalen en erop te vertrouwen dat het dan wel goed gaat, of anders maar ergens anders de bestelling te plaatsen. Het gaat hier om een bestelling van 670 Euro! Daarvoor mag je toch ook service, enige garantie en actie vanuit Bol verwachten als daar het probleem ligt?

De juiste oplossing zou zijn dat Bol zonder nog enige actie van mij ervoor zorgt dat ik - met mijn huidige bestelnummer en gedane betaling - de laptop zo snel mogelijk thuis bezorgd zou krijgen en de procudures dusdanig gaat aanpassen dat andere klanten erop kunnen rekenen dat Bol haar eigen fouten zelf corrigeert! Aangezien er hier 14 dagen voor staan, weet ik niet of ik nog 14 dagen wil wachten op mijn laptop. In ieder geval, verander s.v.p. dit soort procedures en verzin zelf iets om mij te compenseren voor de stress, tijd en geld (voor al het bellen) die het me heeft gekost.

Anoniem
    Ik heb meer dan 20 keer via email en telefoon contact moeten zoeken met de reguliere klantenservice, waar ik geen oplossing kreeg. Pas toen ik na lang zoeken een nummer van het hoofdkantoor vond, kreeg ik iemand aan de lijn met bevoegdheid die het keurig heeft opgelost. Maar de klacht over belachelijke procedures bij zendingen die fout gaan en een klantenservice die niks kan en mag, blijft bestaan. Daarvoor heb ik een brief gestuurd die hier ook bij zat en daarop heb ik geen enkele reactie gehad
    Bol.com
    Geachte mevrouw Roijen,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    Anoniem
    Ik heb vandaag per email een bevestiging gehad dat Bol.com blij is met de feedback (uit mijn klachtenbrief over de procedures) omdat Bol zo de service voor klanten kan verbeteren. Dat vind ik het voornaamste en ik ben blij dat Bol de inhoud van de klacht dus goed heeft opgenomen. Daarnaast heeft Bol mij een cadeaubon geschenkt, waarvoor ik dankbaar ben. Maar ik ben vooral blij dat er naar de procedures wordt gekeken en dat ik daar een reactie op heb nu.
    Bol.com
    Geachte mevrouw Roijen,Hartelijk dank voor uw feedback.Met vriendelijke groet,
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?