Opgelost door Bol.com: Klacht over reparatie stofzuiger

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567677
Gebruiker
A.E.D.A.J. Craig
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Philips stofzuiger 1,5 jaar geleden gekocht. Deze verloor zijn zuigkracht en heb ik opgestuurd ter reparatie. Uiteraard viel het buiten de garantie (het was de filter) en kreeg ik ook 3 opties: Repareren (40 euro), terug sturen 19,95 euro, vernietigen (!). Ik heb voor repareren gekozen en ik kreeg de stofzuiger netjes terug. Binnen 2 weken had ik weer hetzelfde probleem. Contact opgenomen met Bol maar enige optie die ze bieden is de stofzuiger wederom opsturen zodat ze deze weer gaan repareren en ik daar weer voor moet gaan betalen.... Ik heb dus een reparatie uit laten voeren die niks heeft geholpen en mijn enige optie nu is om de stofzuiger weer op te sturen waar ik wederom voor zal moeten betalen.

De oplossing

Nieuwe stofzuiger

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.E.D.A.J. Craig
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen