Klacht Bol.com: Klacht reparatie telefoon

eevv33

Mijn HTC van nog geen jaar oud is kapot gegaan. Deze heb ik 5 mei ter reparatie opgestuurd. Alle interne functies waren kapot. Ik kreeg bericht dat deze reparatie 230 euro zou gaan kosten, dit terwijl mijn telefoon nieuw 300 euro kost en nog binnen de garantie viel. De rede van dit bedrag: er is val en stoot schade waardoor mijn telefoon niet met de zelfde materialen in elkaar gezet zou kunnen worden. Ik was het niet eens met dit bedrag en heb hier zo’n 5 keer voor gebeld en 7 mailtjes over gestuurd. Na 3 weken lang van het kastje naar de muur gestuurd te worden kreeg ik bericht dat er 50 euro van mijn reparatie afgehaald kon worden. Dit bedrag heb ik geaccepteerd zodat mijn telefoon gerepareerd kon worden. Dit bedrag heb ik geaccepteerd zodat mijn telefoon gerepareerd kon worden. Na 1 week kreeg ik een mailtje met de mededeling dat mijn telefoon terug werd gestuurd. (zie gewenste oplossing voor verder bericht)

Tot mijn grote verbazing kreeg ik mijn telefoon ongerepareerd terugzelfs nog veel kapotter Ik heb gelijk gebeld met de vraag wat hier de rede hier van was. Ik zou binnen 5 werkdagen antwoord krijgen. Tot mijn grote ergernis heb ik weer een aantal mails gestuurd met de vraag hoe zij mij na al deze tijd tegemoet zouden kunnen komen, en hoe zij dit op gingen lossen. Ik heb zelf nog voorgesteld om mijn telefoon opnieuw op te sturen en een reparatie met hoge korting, of een nieuwe telefoon opgestuurd zou krijgen. Weer geen antwoord. Uiteindelijk heb ik mijn telefoon weer opgestuurd met een nette,formele, ondertekende klachtenbrief er in en hierin heb ik mij teleurstelling over de service uitgesproken en een oplossing aangeboden . Maar ook dit mocht niet baten. Ik krijg gewoon weer een bedrag van 230 euro voor mijn reparatie.
- reparatie met hoge kortingaal klaar mee, en hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen
- gratis reparatie
- nieuwe telefoon

Bol.com
    Beste Eva,

Bijzonder vervelend dat de reparatie van je telefoon zo slecht verlopen is. Ik heb je gegevens gevonden in ons systeem en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te zien wat we voor je kunnen betekenen.

Groet, Margot bol.com
    Bol.com
    Hi Eva,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met daarin een oplossing.

Groeten,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?