Klacht Bol.com: Klacht slecht afgehandeld + geen compensatie toegekend

LichteForel#397

De step van onze 5 jarige zoon ging binnen een jaar stuk (doorgezakt en bijna door midden). Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice van bol.com. Die probeerden hun partner Tomsmegadeal hierover te benaderen. Dat lukte niet, dus moesten we het zelf maar proberen. Na ruim 3 maanden (!) kwam het bericht dat de step niet onder de garantie viel omdat duidelijk op de foto te zien was dat het defect door het gebruik kwam ('er zou mee gestunt zijn of de step was gevallen'). Uitgelegd dat de step van onze 5 jarige zoon is (die überhaupt nog niet kan stunten), dat de step altijd in de garage staat en misschien in totaal iets van 25 keer het afgelopen jaar gebruikt is etc. en of we de garantievoorwaarden mochten ontvangen. Reactie die daarop kwam was dat we wel zelf contact konden opnemen met de importeur als we dat wilden......

Compensatie voor de step (ik verwacht niet het volledige bedrag) + excuses voor de slechte service aan een trouwe klant.

Bol.com
    Beste LichteForel#397,

Dank voor je bericht! Zowel van Bol.com als van de partner heb je een e-mail ontvangen met meer informatie omtrent de garantie. Wij blijven bij ons standpunt.

Sheriva van Bol.com

LichteForel#397
Geen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?