Klacht Bol.com: Klacht slecht afgehandeld + geen compensatie toegekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 390870
Gebruiker
LichteForel#397
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De step van onze 5 jarige zoon ging binnen een jaar stuk (doorgezakt en bijna door midden). Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice van bol.com. Die probeerden hun partner Tomsmegadeal hierover te benaderen. Dat lukte niet, dus moesten we het zelf maar proberen. Na ruim 3 maanden (!) kwam het bericht dat de step niet onder de garantie viel omdat duidelijk op de foto te zien was dat het defect door het gebruik kwam ('er zou mee gestunt zijn of de step was gevallen'). Uitgelegd dat de step van onze 5 jarige zoon is (die überhaupt nog niet kan stunten), dat de step altijd in de garage staat en misschien in totaal iets van 25 keer het afgelopen jaar gebruikt is etc. en of we de garantievoorwaarden mochten ontvangen. Reactie die daarop kwam was dat we wel zelf contact konden opnemen met de importeur als we dat wilden......

De oplossing

Compensatie voor de step (ik verwacht niet het volledige bedrag) + excuses voor de slechte service aan een trouwe klant.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste LichteForel#397,

    Dank voor je bericht! Zowel van Bol.com als van de partner heb je een e-mail ontvangen met meer informatie omtrent de garantie. Wij blijven bij ons standpunt.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LichteForel#397
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen