Opgelost door Bol.com: Klant dupé van beleid BOL.com

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 450162
Gebruiker
LMSTR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 mei een bestelling gedaan van een product. Ervoor gekozen dit product te laten bezorgen op 29 mei.
Ditzelfde product werd op 26 mei duurder. Vervolgens krijg ik op vrijdag het bericht dat de bezorging vertraagd is, en ik dus 29 mei niets hoef te verwachten. Dit terwijl het zelfde product, inmiddels duurder, wel gewoon leverbaar was 'voor 20:00 besteld, is morgen in huis'.

Niemand weet hoe dit kan. Ik krijg te horen dat ik twee werkdagen moet wachten. Met het Pinksterweekend dus 3.

Tegen beter weten in gewacht. Het hele weekend stond het product op 'nu besteld, woensdag in huis'.

Dinsdag zelf maar contact gezocht, omdat ze niet gereageerd hebben. Vervolgens krijg ik te horen dat de afdeling waar het vrijdag naar toe gezet was, ook geen antwoord had, en ik weer twee werkdagen moest wachten voor antwoord.

Ondertussen was het zelfde artikel, wat duurder geworden is, gewoon leverbaar 'nu besteld, is morgen in huis'.

De oplossing

Vertel eerlijk dat jullie een fout hebben gemaakt, en dat jullie het goedkopere artikel niet aan mij kondenwilden leveren. Dit onnodig gedraaid kost jullie nu een klant.

Kom maar met een tegemoedkoming, gezien ik bij jullie heb besteld, en niet bij anderen voor hetzelfde bedrag, en de actie bij anderen ook voorbij is en ik dus meer moet betalen door jullie falen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LMSTR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sheriva (als dit goed geschreven is) heeft aangeboden om een compensatie te leveren. Hiermee kan ik het verschil betalen van de nieuwe en de oude prijs. Jammer dat het over zoveel schijven moet gaan, maar de geboden oplossing is een waarin ik me kan vinden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen