Klacht Bol.com: klant zit tussen 2 bedrijven en moet het zelf oplossen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356064
Gebruiker
Henk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst voor een printer. bestelnummer 2235862310.
Ik ging ervan uit dat die maandag zou komen. Toen bleek dat mijn bestelling niet bij Dynalogic was aangekomen. Met bol.com gebeld. Moest bij betreffende afdeling worden uitgezet. Hele dag over en weer gebeld, kwam niks uit. Zou woensdag!!!!!!!!! horen wanneer mijn bestelling zou arriveren.
Heb ik zelf naar Dynalogic gebeld (tegen betaling!) ongeïnteresseerde jongeman die me weer verwees naar bol.com.
Stoom uit mijn oren.
Mijn vraag was hoe ik als klant terecht kan komen tussen 2 bedrijven die niet geinteresseerd zijn in elkaar.
Vanmorgen 2 mailtjes ontvangen van Dynalogic. De eerste meldde dat mijn bestelling vandaag zou komen. De 2de dat het morgen besteld wordt.
Dat hopen we dan maar. Maar ben er wel klaar mee.
Dan was mijn ervaring cool.blue wel 100 x beter.

De oplossing

Contact opnemen en kijken hoe we dit kunnen regelen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Henk,

    Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Henk
    Datum
    keurig zo'n snelle reactie. Dank

    Henk
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Henk,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze zouden bellen niets van gekomen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen