Klacht Bol.com: klant zit tussen 2 bedrijven en moet het zelf oplossen

Henk

Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst voor een printer. bestelnummer 2235862310.
Ik ging ervan uit dat die maandag zou komen. Toen bleek dat mijn bestelling niet bij Dynalogic was aangekomen. Met bol.com gebeld. Moest bij betreffende afdeling worden uitgezet. Hele dag over en weer gebeld, kwam niks uit. Zou woensdag!!!!!!!!! horen wanneer mijn bestelling zou arriveren.
Heb ik zelf naar Dynalogic gebeld (tegen betaling!) ongeïnteresseerde jongeman die me weer verwees naar bol.com.
Stoom uit mijn oren.
Mijn vraag was hoe ik als klant terecht kan komen tussen 2 bedrijven die niet geinteresseerd zijn in elkaar.
Vanmorgen 2 mailtjes ontvangen van Dynalogic. De eerste meldde dat mijn bestelling vandaag zou komen. De 2de dat het morgen besteld wordt.
Dat hopen we dan maar. Maar ben er wel klaar mee.
Dan was mijn ervaring cool.blue wel 100 x beter.

Contact opnemen en kijken hoe we dit kunnen regelen.

Bol.com
    Beste Henk,

Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Sheriva van Bol.com
    keurig zo'n snelle reactie. Dank

Bol.com
    Beste Henk,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

Sheriva van Bol.com

Henk
ze zouden bellen niets van gekomen!

Ook een klacht indienen over Bol.com?