Klacht Bol.com: Klantenservice doet toezegging maar er wordt niets mee gedaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 96229
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 31 juli vorig jaar een ipad keyboard gekocht van 120 euro wat nu nog geen 5 maanden later kapot gaat. Het plastic knopje op in de linkerbovenhoek breekt spontaan af.
Een mail naar de klantenservice levert alleen een verwijzing naar een niet aanwezige knop op. Contact met Ali van de klantenservice, wat het woord service niet eens verdient, zegt wel toe dat omdat het plastic is er een nieuw exemplaar verstuurd gaat worden maar ik ben wel verplicht het artikel 6 weken kwijt te zijn en dus ook 6 weken mijn werk niet te kunnen doen omdat Bol.com niet aan service doet.

De oplossing

Zoals toegezegd door Ali van de klantenservice een vervangend artikel toesturen zonder dat ik 6 weken mijn werk niet kan doen, of in die 6 weken zorgen voor een tijdelijke vervanging.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Wesley,Jouw klacht heben wij in behandeling genomen.Je ontvangt zo snel mogelijk bericht.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com webcare
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ja en nu is mijn artikel kwijt door Bol.com en heb ik maar gewoon pech. Geld kwijt en artikel kwijt...
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Wesley, Inmiddels hebben we een oplossing gevonden. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  4. Auteur
    Anoniem
    Datum
    -

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen