Klacht Bol.com: Klantenservice doet toezegging maar er wordt niets mee gedaan

Anoniem

Ik heb op 31 juli vorig jaar een ipad keyboard gekocht van 120 euro wat nu nog geen 5 maanden later kapot gaat. Het plastic knopje op in de linkerbovenhoek breekt spontaan af.
Een mail naar de klantenservice levert alleen een verwijzing naar een niet aanwezige knop op. Contact met Ali van de klantenservice, wat het woord service niet eens verdient, zegt wel toe dat omdat het plastic is er een nieuw exemplaar verstuurd gaat worden maar ik ben wel verplicht het artikel 6 weken kwijt te zijn en dus ook 6 weken mijn werk niet te kunnen doen omdat Bol.com niet aan service doet.

Zoals toegezegd door Ali van de klantenservice een vervangend artikel toesturen zonder dat ik 6 weken mijn werk niet kan doen, of in die 6 weken zorgen voor een tijdelijke vervanging.

Bol.com
    Beste Wesley,Jouw klacht heben wij in behandeling genomen.Je ontvangt zo snel mogelijk bericht.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com webcare
    Anoniem
    Ja en nu is mijn artikel kwijt door Bol.com en heb ik maar gewoon pech. Geld kwijt en artikel kwijt...
    Bol.com
    Beste Wesley, Inmiddels hebben we een oplossing gevonden. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team

Anoniem

Ook een klacht indienen over Bol.com?