Klacht Bol.com: klantenservice of tenenkrommer

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 404420
Gebruiker
moharr
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik wil alleen aangeven dat ik bij de bestelling een opmerkingenveld wil omdat ik nu moet rechercheren naar de leverancier om mijn opmerkingen te melden via een omweg. klantenservice is een computer met een laag iq. wat je ook aanklikt, je komt steeds bij die idiote chat uit met het volgende resultaat.
"Chatbot BillieAltijd online
Hallo, ik ben Billie, de chatbot van bol.com. Waar gaat je vraag over?
bestellint
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Mag ik je opnieuw vragen waar het over gaat?
slimmer worden, of gewoon een mens aan de chat zetten, geen computer
Ben je op zoek naar een product?
Ik wil contact opnemen
Om je aan de juiste persoon te koppelen, wil ik nog even iets weten.
Waar gaat je vraag over?"

De oplossing

fatsoenlijke contactmogelijkheden en terug naar de basis: aub opmerkingen-veld toevoegen aan bestelprogramma

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste moharr,

    Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    moharr
    Datum
    Binnen enkele uren gebeld, ik ben onder de indruk. Ik ben een vaste klant en veelvuldig afnemer van betreffende externe leverancier en heb hun mailadres. Een opmerkingenveld zou de ideale oplossing zijn. De rest is omslachtig en dus inefficient. Dat moet de bovenlaag binnen Bol wel aanspreken, als ze al niet gevoelig zijn voor klantvriendelijkheid. En chatbox Billie? Afschaffen! Communiceren met een computer zonder intelligentie, is als praten tegen mijn huisdieren, levert weinig op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
moharr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het wordt in de groep gegooid. Hopelijk komt er iets zinnigs uit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen