Opgelost door Bol.com: Klantonvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 382144
Gebruiker
Jose
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bol.com weigert om tot een goede klachtenafhandeling te komen mbt een alsmaar kapot horloge die alleen vervangen (meerdere malen) mag worden maar geen geld retour. Ik ben een vaste klant die bijna wekelijks bestelling plaatst en dan wordt ik zo behandeld. Zelfs hun eigen klantenservice geeft aan dat het schandalig en klantonvriendelijk is!

De oplossing

Een wel klantvriendelijke oplossing aanbieden. Zodat ik met plezier klant kan blijven bij bol.com

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jose,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jose
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik mag het horloge retourneren en krijg het aankoop bedrag retour zodat ik een ander horloge kan aanschaffen. Dit is de klantvriendelijkheid die ik van bol.com gewend ben!
Status
opgelost
Beoordeling
happy