Opgelost door Bol.com: Klantonvriendelijkheid

Anita Groenendijk

Dinsdag 4september een brief binnen gekregen met een betalingsherrinering, op mijn adres maar op een andere naam. Aangezien dit de laatste herinnering was voor er een incassobureau zou komen netjes bol.com gebeld. Gezegd dat ik aangifte moest doen van adresfraude. Netjes geholpen. Dit gedaan. Dit naar bol.com gestuurd.Na lang afwachten terwijl ik binnen 48 uur reactie zou krijgen gebeld, die konden niks voor me doen. Ik zou terug gebeld worden, dit is niet gebeurd. Boze mail gestuurd. Uiteindelijk zaterdag 17 sept een rot mailtje terug gehad waarin staat dat ze snappen dat ik ongeduldig ben, dat je denkt van uhh jullie zijn gewoon erg sloom en klantonvriendelijk. Uiteindelijk nog geen 4 uur later krijg ik een mailtje dat de zaak is afgesloten. Uiteindelijk maandag 19 september nogmaals gebeld en dan alleen maar horen sorry, het spijt ons, maar je zaak is nu wel afgehandeld. En niet kunnen doorverbonden worden met iemand van de klachten service omdat die op een ander gebouw zitten?!

Op z'n minst op tijd een reactie terug.
Geen mailtjes sturen in dit soort gevallen dat je wel binnen 48 uur reactie krijgt.
1 casenummer gebruiken, ik had er op een gegeven moment 3.
1 iemand op zo'n geval zetten die zich er om bekommert, ipv dat je 10 verschillende collega's aan de lijn krijgt die allemaal wat anders zeggen.
Communiceren via de telefoon en niet via de mail.
Zorgen dat er iemand beschikbaar is van hogere hand of iemand van de klachten service.
Een vergoeding aanbieden, daar ik op mijn vrije dagen aangifte moest doen, heb moeten bellen en mailen en dergelijke.
Iemand niet oneindig laten wachten en uiteindelijk via een rot mailtje laten weten dat ze zaak is afgehandeld.

Bol.com
    Beste Anita,

Jouw bericht is gelezen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste Anita,

Je hebt contact gehad met Karin. Zij geeft aan dat jullie er samen uitgekomen zijn.

Jolanda van bol.com
    Anita Groenendijk
    Eindelijk iemand gesproken van het hoofdkantoor/klachtenkantoor. Wel erg jammer dat dat zolang heeft moeten duren. Maar we zijn eruit gekomen en als dank een mooie bos bloemen van bol.com gekregen! Dank daarvoor!

Anita Groenendijk

Ook een klacht indienen over Bol.com?