Klacht Bol.com: Kleinzerige medewerkers die geen kritiek kunnen verdragen en meteen de gemaakte afspraken herroepen.
Details
Klacht
Product aangeschaft in 2015. 5 jaar garantie op product. Vandaag product begeven en sinds 2 jaar verhuisd waardoor ik niet meer in bezit ben van doos. Daar heb ik contact voor opgenomen met klantenservice. Afspraak gemaakt voor geld terug en retournering. Op eigen kosten moeten zorgen voor verpakking en dat vond ik vreemd aangezien retour gratis is. Toen werd medewerker geïrriteerd en kwam terug op afspraak, heb hem daarover op aangesproken maar meneer kon geen kritiek verdragen. Tweede keer gebeld, medewerker deed niet aan hoor/wederhoor en had oordeel al klaar. Ik werd woest en heb ze toen wel uit frustratie uitgescholden.Gewenste oplossing
Aangezien hoe ik behandeld ben, eis ik nu dat ik volledig gecompenseerd wordt dus ook voor verpakkingskosten en dat het originele afspraak voor geld terug en gratis retournering blijft.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.