Klacht Bol.com: Kleinzerige medewerkers die geen kritiek kunnen verdragen en meteen de gemaakte afspraken herroepen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377094
Gebruiker
ashwin676
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Product aangeschaft in 2015. 5 jaar garantie op product. Vandaag product begeven en sinds 2 jaar verhuisd waardoor ik niet meer in bezit ben van doos. Daar heb ik contact voor opgenomen met klantenservice. Afspraak gemaakt voor geld terug en retournering. Op eigen kosten moeten zorgen voor verpakking en dat vond ik vreemd aangezien retour gratis is. Toen werd medewerker geïrriteerd en kwam terug op afspraak, heb hem daarover op aangesproken maar meneer kon geen kritiek verdragen. Tweede keer gebeld, medewerker deed niet aan hoor/wederhoor en had oordeel al klaar. Ik werd woest en heb ze toen wel uit frustratie uitgescholden.

Gewenste oplossing

Aangezien hoe ik behandeld ben, eis ik nu dat ik volledig gecompenseerd wordt dus ook voor verpakkingskosten en dat het originele afspraak voor geld terug en gratis retournering blijft.
Geboden oplossing
Klacht ingetrokken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ashwin,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    ashwin676
    Datum
    Klacht ingetrokken, teveel moeite en zoveel tijd wil ik er niet aan besteden. Aan de andere kant vind ik de onstane situatie aan de kant van Bol.com wel amateuristisch.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen