Klacht Bol.com: Kobo eReader kapot na update Kobo software

Klachtnummer
# 281526
Gebruiker
RL030
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn Kobo eReader die ik 2 jaar en 10 maanden geleden kocht bij Bol.com functioneert niet meer na update van Kobo. Resetten lukt niet, scherm is bevroren. Bol.com verwijst naar garantie, evenals Kobo.

De oplossing

Kostenloze reparatie van de Kobo eReader

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste RL030,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Mina van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen