Opgelost door Bol.com: Koerier komt 2 uur te laat, rijdt voor, belt niet aan, vertrekt weer. Melding dat ik niet thuis ben

Martijn

Bol.com gebruikt Dynalogic als vervoerder om mijn koffiemachine op te laten halen ter reparatie.

Dag vrij genomen, tijdvak van 8.00-13.00 werd niet gehaald. 14:30 zie ik hem aan komen rijden terwijl ik buiten op de galerij sta.

Ik zie hem uitstappen, naar de deur lopen, even stil staan, en zonder aan te bellen weglopen naar zijn bus en wegrijden. 1 minuut later staat er dat ik niet thuis was in de track en trace. Ik heb zelfs een foto van de bus voor mijn deur gemaakt als bewijs dat hij er stond en ik dus thuis was. Ik heb hem nog nageroepen, maar hij stapte in en reed weg.

Schandalig bedrijf, en gelet op de klachten op internet snap ik niet waarom ze zaken doen met Dynalogic.

Het liefst een compensatie voor de vrije dag in welke vorm dan ook, en in elk geval excuses en een reactie wat ze met dit soort problemen gaan doen, aangezien ik verre van de enige ben met deze klachten over Dynalogic.

Bijlagen

Hi Sheriva,

de twee vermelde nummers zijn vanuit Dynalogic, verder heb ik nog een reparatienummer van jullie, en het originele ordernummer:

Vanuit bol:
    reparatienummer BC48417750
    Bestelnummer 1171378765

Vanuit Dynalogic:
    Ordernummer 137976280
    Track & Trace nummer 1998613703295
    Goedemiddag,

Er hoeft geen nieuwe afspraak gemaakt te worden, dit heb ik zelf al gedaan en de machine is inmiddels al bij de reparatieafdeling.

Mijn klacht ging over het zinloos opnemen van een onbetaalde vrije dag, omdat de koerier niet aanbelt, alleen een foto maakt van de voordeur om aan te geven dat hij er is geweest en weer vertrekt, om vervolgens een notitie te maken dat ik niet thuis was.

Als ik dan vervolgens de klachten lees over Dynalogic, vraag ik me af waarom er niets veranderd, en waarom er geen andere bezorgdienst word gekozen. Ik heb ook nog geen enkele keer gezien dat er een oplossing is gevonden na een klacht, waarbij de consument gecompenseerd werd, of tevreden was, aangezien het enige dat er vaak vanaf kan een "oeps sorry" is.

Martijn
Klacht is netjes opgelost door Bol.com. Snelle en goede communicatie met een passende oplossing. Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren.

Ook een klacht indienen over Bol.com?