Klacht Bol.com: Koffie 'verkeerd' bij Bol.com

E. van Dijk

Afgelopen week heb ik een pakket Kaldi koffie besteld bij Bol.com. 12 zakken voor een tientje. De order is door mij betaald en door Bol.com per mail bevestigd. Er zou op 2 november worden geleverd. Op 2 november echter geen levering. Pas op 5 november komt er een mail dat de order is geannuleerd wegens een 'kennelijke vergissing'. De verkoper (en dit is bij Bol.com dus Kaldi koffie) zou een vergissing met de prijs hebben gemaakt. Toch leek de aanbieding reëel en koop ik vaker grote partijen koffie voor het bedrijf voor de aangeboden prijs. Ik kon op een link klikken voor contact met Bol.com. Maar ik werd ongemerkt doorgelinkt naar Kaldi koffie. Dus mijn protest over het niet leveren kwam bij Kaldi, die de bal gelijk terugkaatste naar Bol.com. Die laatste wil echter niets doen, want ze zijn 'maar' een partij die het geld incasseert. Raar en onacceptabel.

Gewoon leveren waarvoor ik heb betaald.

Bol.com
    Beste klant,

Wij gaan uitzoeken wat hier precies aan de hand is. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Zojuist is er een e-mail naar u gestuurd. Ik sluit de klacht online. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail. Ik help u dan graag verder.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

E. van Dijk
Bol.com blijft bij haar standpunt dat het een kennelijke vergissing betreft en legt de verantwoordelijkheid bij de verkoper Kaldi koffie. Niet opgelost dus.

Ook een klacht indienen over Bol.com?