Klacht Bol.com: Koffie 'verkeerd' bij Bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330871
Gebruiker
E. van Dijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week heb ik een pakket Kaldi koffie besteld bij Bol.com. 12 zakken voor een tientje. De order is door mij betaald en door Bol.com per mail bevestigd. Er zou op 2 november worden geleverd. Op 2 november echter geen levering. Pas op 5 november komt er een mail dat de order is geannuleerd wegens een 'kennelijke vergissing'. De verkoper (en dit is bij Bol.com dus Kaldi koffie) zou een vergissing met de prijs hebben gemaakt. Toch leek de aanbieding reëel en koop ik vaker grote partijen koffie voor het bedrijf voor de aangeboden prijs. Ik kon op een link klikken voor contact met Bol.com. Maar ik werd ongemerkt doorgelinkt naar Kaldi koffie. Dus mijn protest over het niet leveren kwam bij Kaldi, die de bal gelijk terugkaatste naar Bol.com. Die laatste wil echter niets doen, want ze zijn 'maar' een partij die het geld incasseert. Raar en onacceptabel.

De oplossing

Gewoon leveren waarvoor ik heb betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij gaan uitzoeken wat hier precies aan de hand is. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist is er een e-mail naar u gestuurd. Ik sluit de klacht online. Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail. Ik help u dan graag verder.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com blijft bij haar standpunt dat het een kennelijke vergissing betreft en legt de verantwoordelijkheid bij de verkoper Kaldi koffie. Niet opgelost dus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen