Opgelost door Bol.com: Komen afspraak niet na mbt garantie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454927
Gebruiker
Jacm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Oktober 2018 airpods gekocht via bol, in juni 2020 gaat het geluid zeer slecht klinken. Aankoop nota bekeken staat op 2 jaar garantie (als er geen zelf gecreerde oorzaak is)
Contact met de klantenservice opgenomen en op hun advies alles opgestuurd.
Na een week krijg je melding dat het geluid idd niet goed is, maar dat het geen garantie is. Op het reparatie formulier staat garantie voorbij. Hierover contact gehad met bol, deze zeggen uiterlijk dinsdag wordt er contact opgenomen met je.
Bel je daarna terug omdat je niets hoort zeggen ze je moet niet meer bellen want dan kom je weer opnieuw in de wachtrij. Je vraag dat er geen andere oplossing kan komen maar moeilijk allemaal. Er wordt ook gewoon gezegd bel maar na het weekend maar terug als je niets gehoord heb.
Vervolgens vraag je met wie je spreek gaan ze de verbinding verbreken.
Van mij word wel verwacht dat ik binnen 7 dagen een beslissing moet maken mbt de reparatie, terwijl het garantie is. Echte top service en klantvriendelijkheid

De oplossing

Dat het opgelost wordt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacm
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen