Opgelost door Bol.com: Komt eigen afspraak niet na en vraagtactie van de gedupeerde terwijl Bol.com zelf de veroorzaker is.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 283193
Gebruiker
C.P.J.M. Plasman
Datum
2 reacties

Details

Klacht

op 24-11 3 betalingen gedaan van 179,- terwijl ik slechts 1 maal 179, wilde uitgeven.
Uiterlijk vrijdag zou ik 2 betalingen ontvangen. Slechts één retourbetaling ontvangen. Na bellen mag ik de laten zien via screenshots laten zien om welke bestellingen het gaat.
Bol.com staat voorop met innen van geld ook aan de verkoopaccount worden allerlei eisen gesteld, als je hier niet aan voldoet binnen een gestelde termijn wordt je verwijderd.
Andersom moet Bol.com ook haar eigen afspraken nakomen dit is echter niet het geval.

Gewenste oplossing

Vandaag retour gestort met excuus.
Geboden oplossing
retourbetaling gedaan door bol.com. Heb geweigerd alle gegevens te sturen omdat ik de veroorzaker niet ben en alles al aanwezig was. Opgelost maar heb er geen prettig gevoel bij.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  2. Auteur
    C.P.J.M. Plasman
    Datum

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen