Opgelost door Bol.com: Kortings actie

A.W.J. Berg van den

Per nieuwsbrief werd ik geattendeerd op de opruimingskortingen tot wel 80%. De 80% zo worden gegeven op de beeld en geluid artikelen. Daar gekeken 8 pagina's door gebladerd, maar geen artikel met de 80% "kortingssticker". Op een paar met nieuw beitelde artikelen was 75% de enig en hoogste korting in de categorie beeld en geluid. Dan zeggen ze tot wel 80% korting alleen die is er dus niet bij.
Ik vind dit misleidende reclame.

Als ze beloven tot wel 80% korting doe er dan ook artikelen bij die die korting hebben. Al zou het er in prinsipe maar één zijn. Of schrijf anders geen onwaarheden op de site.

Bol.com
    Geachte heer Van den Berg,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en gaan ermee aan de slag. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Bol.com
    A.W.J. Berg van den
    Oké, we zullen zien wat het wordt.
    Bol.com
    Geachte heer/ Van den Berg,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    bol.com
    Bol.com
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    A.W.J. Berg van den
    Echt mee eens ben ik het niet maar bol.com doet het zo neer leggen dat je eigenlijk wel toe moet geven dat het opgelost is.

A.W.J. Berg van den

Ook een klacht indienen over Bol.com?