Klacht Bol.com: Krabpaal voor vaderdag

Klachtnummer
# 114926
Gebruiker
Monique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Besteld voor vaderdag: Gardena tuislang 35 meter met automatisch oprolmechanisme voor €130 en een spuitstuk erbij .


Ontvangen een krabpaal en en kattenluikje.

Niet leuk voor vaderdag..... En hij haat katten

Aande telefoon zeggen ze dat het het kosteloos kunnen ruilen, ik moet wel met grote paketten naar het postkantoor en heb geen kado voor vaderdag! Bovendien moet ik wachten tot ze het retour hebben genomen en administratief verwerkt!

De oplossing

Gewenst: ruiling bij mij aan de deur. Het is hun fout!,,

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Monique,
    Je klacht is door ons in behandeling genomen en we informeren je zo snel mogelijk.
    Groeten, Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hi Monique,

    Hartelijk dank voor het prettige gesprek en ik ben blij dat we samen tot een gepaste oplossing zijn gekomen.

    Groeten,
    Marieke van bol.com
  3. Auteur
    Monique
    Datum
    Vandaag zouden de goede pakketten worden afgeleverd.jammer genoeg is er niets gearriveerd. Weet niet of ik ooit nog iets wil bestellen...
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Monique,

    Wat vervelend om te horen! Volgens mijn gegevens is het inmiddels geleverd, indien er nog iets is wat ik kan betekenen dan hoor ik het graag van je.

    Groeten,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen