Opgelost door Bol.com: Krijg geld niet retour

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 372735
Gebruiker
Tuinleed
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Krijg geld niet retour, zwembad van €716,- gekocht maar was verkeerde afmeting. Alle terugboekingen via mail en spijtbetuiging en heb ik, alleen willen ze niet terugbetalen. Best wel vreemd voor zo'n groot bedrijf. Hoop wel dat het gaat lukken want ik vindt het een hoop geld.

De oplossing

Mag

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Tuinleed,

    We hebben je bericht gelezen. Mijn collega van de desbetreffende afdeling neemt contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Tuinleed,

    Afgelopen vrijdag heb je contact gehad met mijn collega, bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tuinleed
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zojuist geld teruggestort gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen