Klacht Bol.com: Kwaliteit aftersales onvoldoende

Klachtnummer
# 484384
Gebruiker
LevendigeWalnoot#860
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Over het algemeen gaan leveringen besteld via Bol wel goed, totdat er een onjuiste levering plaats vindt. Na het retour sturen hor je niets meer, een retour van 1-9-2020 is nog steeds niet terug betaald, ook niet na drie keer de service gebeld te hebben. Men stelt zelfs voor om zelf contact op te nemen met de leverancier, nou ja, ik heb toch bij Bol iets gekocht.

De oplossing

Gewoon afhandelen, niet verschuilen achter leverancier, terug betalen aankoopbedrag.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen