Opgelost door Bol.com: laatste herinnering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 96435
Gebruiker
joet
Datum
5 reacties

Details

De klacht

7 januari 2015 heb ik een herinnering ontvangen met als extra kosten van 6 euro. het normale bedrag van de rekening was 23.93. Dit terwijl ik nooit de normale rekening en herinneringen heb ontvangen op mijn adres. ik heb hierover gebeld met jullie bedrijf een aantal dagen na het krijgen van deze herinnering waarbij de mevr. die ik sprak zei dat de eerdere rekeningen naar mijn email zijn gestuurd. Dus ik vraag aan haar welk email dan. zei noemt een verkeerd email adres, dus het klopt dat ik niks heb ontvangen. Ze kan me verder niet helpen.
omdat het barst van de dreigementen van incasso heb ik de rekening maar vast betaald, maar ik wil de 6 euro terug. Het is namelijk niet normaal om pas een rekening met extra kosten naar mijn adres te sturen. Dit had een normale rekening moeten zijn!!!! ik heb geen kans gehad normaal te betalen. En alle andere rekeningen altijd netjes betaald....
zoiezo is het bekend dat het Hotmail. Com is en niet Hotmail. nl.....!!

De oplossing

de extra kosten van 6 euro terug...

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Best Joet,Jouw klacht is in behandeling genomen en je ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com webcare
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Joet,
    Vandaag hebben wij een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.
    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  3. Auteur
    joet
    Datum
    Ik heb geen email van jullie ontvangen? dus weet niet wat jullie oplossing is. Miss weer naar Hotmail. nl gestuurd??
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Excuses, de e-mail is vandaag opnieuw verzonden.Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  5. Auteur
    joet
    Datum
    Bedankt. ik ben blij met deze oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen