Opgelost door Bol.com: laptop na 3 keer nog niet gerepareerd, bol komt afspraken niet na

content Opgelost
pdg82

Laptop na 3 keer niet gerepareerd, bol.com komt afspraken niet na

Een passende oplossing bieden. En afspraken nakomen die bol heeft toegezegd, ook schriftelijk. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en krijgt voortdurend verschillende informatie.

Bijlagen

pdg82
Na een maandenlang reparatietraject en zitten met een defecte laptop is er eindelijk een einde aan deze situatie gekomen. Het reparatietraject heb ik echt als een drama ervaren. Bij contact met de klantenservice steeds verschillende informatie, van het kastje naar de muur en maar beter niet bellen omdat je "onderaan de lijst" komt. Ik heb er genoeg stress van gehad en vond de klantenservice wel heel erg beneden de maat. Er zijn overigens medewerk(st)ers die wel heel vriendelijk zijn en kijken wat ze kunnen doen, alleen is de teleurstelling groot als je daarna hoort dat er beloftes zijn gedaan die niet hadden mogen worden gedaan. Gister belde bol.com (hoofdkantoor) om de situatie af te handelen. Aangezien de laptop niet meer leverbaar is kan een vervangend exemplaar niet toegestuurd worden. Daarom is aangeboden mijn geld terug te ontvangen. Dit heb ik geaccepteerd. Gelukkig dat de situatie nu opgelost is.

Ook een klacht indienen over Bol.com?