Klacht Bol.com: Laptop Wijkt af van Handleiding

Klachtnummer
# 450823
Gebruiker
Jordan1988
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Op 28 februari hebben we een Lenovo S540 gekocht. Daar wilde ik afgelopen week een extra SSD schijf inbouwen (28 mei). Voor de aanschaf van de laptop heb ik uitvoerig de handleiding doorgenomen om te zien of dit mogelijk was, en er staat netjes een stappenplan in de handleiding over hoe je een extra SSD schijf inbouwt. Daarop besloten om de laptop aan te schaffen.

Nu is het zo dat de laptop die ik ontvangen heb afwijkt van de handleiding. Er is namelijk geen plek voor een SSD schijf. Terwijl dat wel zou moeten volgens de handleiding.

Vervolgens meerdere malen contact gehad met de klantenservice, die hebben het doorgezet naar de productspecialist. Maar het termijn waarop ik een antwoord kan verwachten wordt steeds vooruit geschoven.

Gewenste oplossing

Een vervangende laptop waar wel een extra SSD schijf in kan gebouwd worden, of mijn geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Jordan1988
    Datum
    Inmiddels 6 dagen verder en nog geen enkele reactie van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Jordan1988
    Datum
    Beste Chantal,

    Ik heb gereageerd op de mail van je collega.

    Met vriendelijke groet,
    Jordan
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen