Klacht Bol.com: Laptop Wijkt af van Handleiding
Details
Klacht
Op 28 februari hebben we een Lenovo S540 gekocht. Daar wilde ik afgelopen week een extra SSD schijf inbouwen (28 mei). Voor de aanschaf van de laptop heb ik uitvoerig de handleiding doorgenomen om te zien of dit mogelijk was, en er staat netjes een stappenplan in de handleiding over hoe je een extra SSD schijf inbouwt. Daarop besloten om de laptop aan te schaffen.Nu is het zo dat de laptop die ik ontvangen heb afwijkt van de handleiding. Er is namelijk geen plek voor een SSD schijf. Terwijl dat wel zou moeten volgens de handleiding.
Vervolgens meerdere malen contact gehad met de klantenservice, die hebben het doorgezet naar de productspecialist. Maar het termijn waarop ik een antwoord kan verwachten wordt steeds vooruit geschoven.
Gewenste oplossing
Een vervangende laptop waar wel een extra SSD schijf in kan gebouwd worden, of mijn geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.