Klacht Bol.com: Late levering

Boghy

24 mei jl. Een smartphone besteld levering zou tussen 1-5 werkdagen duren. De telefoon zou 31 mei geleverd worden. Ik heb iemand geregeld die bij mij thuis zat om op het pakketje te wachten. Krijg ik s middags een mail dat de levering 'helaas' verlaat is.
Wilde een klacht indienen maar dat gaat niet bij bol.com je krijgt alleen maar de standaard computerantwoorden waar je geen reet aan hebt. 3 juni zou mijn telefoon echt geleverd worden. Het is vandaag 3 juni en ja hoor ik krijg weer een mailtje van bol.com:
Het door u bestelde artikel blijkt moeilijk leverbaar via onze huidige leverancier. Wij doen ons uiterste best om dit artikel elders voor u in te kopen. Zodra wij het artikel kunnen leveren, sturen wij het naar u toe. U wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld van de verzending van het artikel.

Weer een standaard k*tmailtje!
Ik wil deze week nog mijn nieuwe telefoon heb er nu lang genoeg opgewacht.
Telefoon staat tuurlijk nog op de site en is gewoon nog op voorraad, ja hoor!

Deze week de telefoon leveren!

Bol.com
    Geachte mevrouw,Inmiddels hebben wij naar aanleiding van uw klacht contact met u opgenomen.Wij hopen uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.Met vriendelijke groet,
    bol.com

Boghy

Ook een klacht indienen over Bol.com?