Klacht Bol.com: Lees hierboven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 617341
Gebruiker
Watmaakttuit
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een artikel geselecteerd en wil betalen en jullie gooien de prijs onhoog. Echt een oplichterij is dit. Klantenservice kan mij niet helpen en zegt ja als t op is dan betaal je een andere prijs. Jullie waarschuwen hier niet eens voor!! Dus als ik niet had opgelet hadden jullie €30,- extra geïncasseerd. Ik vind het jammer dat ik na het zien van de printscreens alleen een sorry jammer krijg. Super slechte service!!

Gewenste oplossing

Ik wil de prijs betalen waar ik t artikel voor geselecteerd heb!
Geboden oplossing
Wat een onzin. Ik zie toch dat jullie de prijs hebben aangepast. Ik heb een printscreen van toen ik de stoel wilde bestellen en bij betalen het bedrag ineens €30,- duurder was. En dan krijg ik een domme mail met de stoel is €89,- no shit. Helemaal NIET meedenkend zijn jullie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C. Boot,

    Dank voor je review.
    Je krijgt nog even een berichtje van ons.

    Groet
    Tony van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen