Opgelost door Bol.com: lege verpakking ontvangen van Bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 56299
Gebruiker
Liz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Voor een feestje heb ik een potje gel nagellak besteld bij Bol.com. Voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Op tijd voor het feest, dacht ik zo.
Toen ik mijn postvak opende lag er een vierkante, zeer plat karton. Envelop kan je het niet noemen. Er stond Bol.com op. Ik dacht is dit een flauwe grap ofzo?
Met veel moeite kon ik de twee op elkaar geplakte kartonnetjes van elkaar krijgen, en wat zat er tussen deze 2 velletjes? Jawel een rekening.
Geen nagellak potje te bespeuren!!!!

Ik vind het een slechte zaak dat een gerenommeerd bedrijf als Bol.com lege verpakkingen opstuurt....de consument kan het nakijken krijgen!

De oplossing

Ik wil dat Bol.com mij alsnog het product toestuurt wat ik besteld heb! En anders dat Bol.com het hele bedrag kwijtscheldt.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw melding. Wij nemen spoedig contact met op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heet/mevrouw,
    Zojuist heb ik u per e-mail een passende oplossing geboden.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
  3. Auteur
    Liz
    Datum
    Bol.com is snel met een passende oplossing gekomen. Ik heb nu weer een goed gevoel bij Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen