Opgelost door Bol.com: lege verpakking ontvangen van Bol.com

Liz

Voor een feestje heb ik een potje gel nagellak besteld bij Bol.com. Voor 23.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Op tijd voor het feest, dacht ik zo.
Toen ik mijn postvak opende lag er een vierkante, zeer plat karton. Envelop kan je het niet noemen. Er stond Bol.com op. Ik dacht is dit een flauwe grap ofzo?
Met veel moeite kon ik de twee op elkaar geplakte kartonnetjes van elkaar krijgen, en wat zat er tussen deze 2 velletjes? Jawel een rekening.
Geen nagellak potje te bespeuren!!!!

Ik vind het een slechte zaak dat een gerenommeerd bedrijf als Bol.com lege verpakkingen opstuurt....de consument kan het nakijken krijgen!

Ik wil dat Bol.com mij alsnog het product toestuurt wat ik besteld heb! En anders dat Bol.com het hele bedrag kwijtscheldt.

Bol.com
    Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw melding. Wij nemen spoedig contact met op. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Beste heet/mevrouw,
    Zojuist heb ik u per e-mail een passende oplossing geboden.
    Bol.com webcare team
    Liz
    Bol.com is snel met een passende oplossing gekomen. Ik heb nu weer een goed gevoel bij Bol.com

Liz

Ook een klacht indienen over Bol.com?