Opgelost door Bol.com: Leid je mensen beter op

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403199
Gebruiker
Nieuwetelefoon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bizar slecht geholpen aan de telefoon door ene Helena, geen begrip en erg vervelend ook zonder oplossing, ze zei ook dat het haar beter leek het gesprek te eindigen puur omdat ze geen oplossing kon vinden.2 minuten hierna nog een keer gebeld en ben toen wel erg vriendelijk geholpen door helen en is gelijk een oplossing gaan zoeken

De oplossing

In ieder geval mijn 3 euro terug die ik extra had betaald voor het sneller verzenden
En zorg dat de nieuwe mensen beter worden opgeleid

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nieuwetelefoon,

    Zojuist heb ik je voicemail ingesproken en een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nieuwetelefoon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?