Klacht Bol.com: Leugens Bol omtrent levering PS4

Lex

9 september PS4 besteld als pre-order en direct volledig betaald (was enige keuze). Bol vertelde mij dat ik de ps4 bij 2e levering zou krijgen. 9-12 een mail dat ik de ps4 13-12 uiterlijk ontvang. Ook bij mij gaat het vanaf dan goed mis. Géén ps 4 en géén informatie van Bol. Ps4 blijkt naar verkeerde mensen gestuurd te zijn achter mij in de rij. Vanaf dan tot nu zo'n 15x belcontact gehad + 10x mailcontact. Bol biedt zijn klanten GEEN SERVICE. Bol is NIET TRANSPARANT, wil niet zeggen hoeveel er nu voor mij in de rij staan, heeft geen informatie, geeft tegenstrijdige berichten. Slechte reviews worden van de site gehaald, mijn kritische vraag niet geplaatst. Meerdere medewerkers zeggen dat 3e levering wel moet lukken. Niet dus. Tweede deel (?) van 3e levering zal begin januari plaatsvinden. Niet gebeurd. Tot op heden weten ze niets en weten ze van elkaar niet wat er gezegd wordt.

SERVICE aan zijn klanten bieden. Geef informatie aan de medewerkers die de stem van het bedrijf zijn (laat ze niet voor l#l staan t.o. de klant) en geef EERLIJKE informatie; hoeveel zijn er al geleverd, hoeveel staan er voor mij in de rij? Als er geen informatie is, communiceer dat dan óók naar de klant. Beter weten dat ik nog 3 maanden moet wachten dan elke week hopen op een bericht van Bol.
+ een gepaste COMPENSATIE, deel van het geld terug, gratis game of accessoire. Geen waardeloze bon van 25 euro, die alleen bij nieuwe bestellingen gebruikt mag worden....(die bestellingen zullen er namelijk niet meer komen).

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team