Opgelost door Bol.com: Levering 5-7 werkdagen duurt onderhand wel heel erg lang

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28487
Gebruiker
B van Soest
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 01-05-2013 het bordspel Runebound besteld met een verwachte levertijd van 3-4 weken. Kort daarna veranderde de levertijd van het spel naar 5-7 werkdagen. Ik was blij, want ik nam aan dat ik dan het spel sneller binnen zou hebben. Maar niks bleek minder waar, want tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Bij Bol.com staat bij je bestellingen een verwachtte leverdatum en die stond op 13-06-2013, Ik dacht dat deze gebaseerd was op de 3-4 weken levertijd en doordat hij nu een levertijd van 5-7 werkdagen dacht ik dat ik hem wel eerder zou ontvangen. Vanochtend kreeg ik een mail van Bol.com waarin stond dat de bestelling vertraagd was en dat ze verwachten dat ik hem op 05-07-2013 zou krijgen. Dat is ruim een levertijd van 2 maanden en dat vind ik wel heel erg lang voor een product dat nu nog steeds een verwachte levertijd heeft van 5-7 werkdagen!

De oplossing

Ik zelf denk dat er iets mis is gegaan in het systeem van Bol.com en dat de bestelling nooit door hun besteld is bij hun leverancier. Ik hoop het product snel te ontvangen en eventueel nog korting krijgen omdat ik zo ongelooflijk lang heb moeten wachten.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer van Soest,
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij zijn blij dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com
  2. Auteur
    B van Soest
    Datum
    Belofte gekregen dat het spel binnen 7 werkdagen binnen zal zijn en een gratis uitbreiding twv 33,99.
    Erg goed opgelost door bol.com, zal in de toekomst zeker meer bestellen bij bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B van Soest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen