Klacht Bol.com: Levering H1 autolampen
Details
Klacht
Op 30 november 2015 heb ik Philips H1 autolampjes 6 stuks besteld via bol.com. De externe verkoper Toolexperts zou deze leveren. Ik heb direct bol,com gebeld en zij belden Toolexperts die verzekerden de overige lampjes na te sturen. 5 minuten later belde Toolexperts rechtstreeks naar mij ,er bleek een fout op de site te staat dat het maar 1 lampje voor die prijs zou zijn. Deze fout is pas op 21 december 2015 verbeterd. Op mijn factuur staat ook dat het 6 lampjes moeten zijn. Daar staat dus letterlijk dat ik voor 6 lampjes betaal terwijl ik er maar 1 heb ontvangen. En Toolexperts weigert mij de overige 5 lampjes te leveren omdat ze dit te duur vinden. Dit is niet mijn fout en niet mijn probleem. Toolexperts vertelde mij dat ik moest terugsturen of betalen en bol.com bood een cadeaubon van 10 euro. Dit is geen passende oplossing. Zeker niet omdat ik niet serieus genomen ben door Toolexperts en ik niet van plan ben een volgende bestelling te plaatsen, dus ik heb niks aan een cadeaubon.Gewenste oplossing
De overige 5 lampjes nasturen. Of het bedrag delen door 6 aangezien ik 1/6 van de bestelling heb ontvangen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.