Klacht Bol.com: Levering niet gadaan

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 367346
Gebruiker
Ibaasworld
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Dinsdag na 23u een airfryer besteld bij bol.com. Was op voorraad en zou donderdag geleverd worden. Donderdag ben ik daarom thuis gebleven ipv te gaan werken. Netjes een email gehad dat het tussen 14.45 en 18.45 geleverd ging worden. Ondanks dat er een geboorte in de familie is; ben ik blijven wachten thuis. De levering is namelijk beloofd tussen die uren. Inmiddels is het al veel later en de levering is nog steeds noet gedaan.
Ik heb niet ideaal van mijn dag kunnen genieten omdat ik de hele dag thuis heb gewacht. Ook kon ik niet aanwezig zijn bij de geboorte van mijn nichtje. Allemaal voor niets geweest daar de levering te laat is.

Ik veronderstel dat dit niet de manier is waar bol.com zo trots op is en eigen maakt.

Ik ben nu behoorlijk boos en vind de situatie enorm vervelend. Hiervoor verwacht ik dan ook een excuses en een compensatie, al is het in de vorm van een kleinigheidje baar de pasgeborene.

Gewenste oplossing

Ik verwacht welgemeende excuses en een compensatie; daar de belofte om iets te leveren tussen bepaalde tijdstippen niet gebeurd is, zonder op tijd een verwittiging te doen. Heel jammer.
Geboden oplossing
Inmiddels is het vrijdag geweest. De 2e werkdag dus waarop onze airfryer bezorgd zou worden volgens de bol.com policy. Helaas, geen bezorger langs geweest zoals beloofd via de email en ook dus geen airfryer. Ik heb geen idee waar mijn bezorging is en ook geen idee waarom deze nooit is geleverd geweest op de afgesproken momenten. Wat ik wel zeker kwijt wil is dat ik willens wetens heb gekozen voor bol.com JUIST om de hoog geprezen stiptheid en punctualiteit. Heel jammer dit, 2 dagen voor niks gewacht. Als ik mijn geld terug kan krijgen zou ik enorm blij zijn nu. Dan koop ik het wel bij de mediamarkt, is zelfs goedkoper en meteen goed.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ibaasworld,

    Erg spijtig dat je je bestelling niet hebt ontvangen en daardoor de geboorte van je nichtje hebt gemist! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Ibaasworld
    Datum
    Hoi Sheriva,

    Erg spijtig inderdaad. Hieronder vindt u mijn bestelnummer.

    Met vriendelijke groet

    Bestelnummer:2337610060

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen