Klacht Bol.com: levering niet volgens afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316382
Gebruiker
olijfgroen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

levering niet geleverd op de afgesproken dag. Order 4853810800.
Ik zou terruggebeld worden op de zaterdag. Ook nog deze zaterdag gebeld of ze me niet vergeten. En nog steeds niet teruggebeld.
De reden (drukte) En daarbij meld de medewerker dat, als ik blijf bellen over deze levering, dat ik dan telkens onder op de stapel kom te liggen. Belachelijke reactie en ik wil dan ook zsm contact of de order afzeggen en mijn geld zsm teruggestord hebben.

Mvg M Kok ( order op naam van J. Matusewicz)

Gewenste oplossing

Teruggebeld worden en een compensatie (korting) op de order.

Geboden oplossing
Nou geen oplossing van het feit dat ik nog steeds geen reactie krijg op mijn gemaakte kosten/ vrije dag(en) die op moet opnemen om de bestelling te ontvangen. En dat er steeds aan de gemaakte afspraken (terugbellen/ leveren) niet wordt voldaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Volgens Dynlogic wordt de wasmachine vandaag geleverd. Als je deze niet wilt aannemen, kan je de wasmachine aan de deur weigeren. Zijn er nog vragen, laat het me weten.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen