Klacht Bol.com: levering playstation 4

Klachtnummer
# 46559
Gebruiker
bartcleefje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

21 november heb ik een playstation 4 via bol.com besteld
Gedacht dat de playstation bij de 2de levering uitgeleverd zou worden. Op 27 december heb ik contact opgenomen met de klantenservice om te vragen waarom ik mijn playstation niet met de 2de levering had ontvangen. Er is mij verteld dat er een interne fout was ontstaan waardoor de levering niet gerangschikt op besteldatum was uitgeleverd. Nou vind ik het teleurstellend dat bol.com mij hier niet eens van op de hoogte brengt. Verder is mij verteld dat er derde levering aankomt en dat ik hierbij hoogst waarschijnlijk bij zit. Later op de zelfde dag heb ik helaas nogmaals een mail moeten ontvangen dat ik ook niet bij de derde levering ingedeeld ben en toch moet wachten op een vierde levering. Als ik dit had geweten had ik hem hier niet besteld!
Overigens nu de berichten over losse verkoop bij mm.
Van bol.com verwacht ik een mailtje een dezer dagen: Een level later! (3de×)

De oplossing

Waarom mijn order laten staan?

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest aangaande uw bestelling.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team