Opgelost door Bol.com: Levering Smart tv duurt al bijna een maand!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86794
Gebruiker
Luucvdb
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 12-11-2014 heb ik voor het eerst de Samsung UE40H6203 - Led-tv - 40 inch - Full HD - Smart tv besteld. Het toestel kostte toen 444€, op de site stond, "vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis" De volgende dag kreeg ik een mail, uitgestelde levering. De week erna weer een mail, bol.com heeft de bestelling geannuleerd, we kunnen het toestel niet leveren. Toen ik mijn tegoed en geld terug had op mijn account ging ik opnieuw opzoek naar een tv. Ik kwam uit bij dezelfde samsung!! hij stond nu weer op de site maar voor 35€ meer!! Ik belde meteen om mijn beklag te doen en het verschil van 35€ werd deels weggenomen door een extra tegoedbon op mijn account van 25€. Nogmaals bestelde ik de tv waarbij WEDEROM stond, "vandaag voor 21:00 uur besteld, morgen in huis". De volgende dag kreeg ik een mail, uitgestelde levering. Een week later kijk ik op mijn account en zie ik staan dat de bestelling geannuleerd is! na driekwart maand heb geen tv en mijn tegoed is nog niet terug

De oplossing

Ik zou heel graag zien dat ik in ieder geval zo snel mogelijk mijn Tegoed en geld terug heb op mijn account. Daarbij vind ik het heel storend dat bol.com op zijn site een klantbelofte doet die ze geregeld niet nakomt. de televisie die overduidelijk niet leverbaar is staat nogsteeds op de site met het gegeven dat je hem morgen in huis zou hebben. Ondanks mails dat bol.com mijn bestelling geannuleerd heeft krijg ik ook steeds de melding " het artikel dat u heeft geprobeerd te bestellen is weer leverbaar'' iets wat overduidelijk niet klopt. Graag wil ik zsm de 400 euro aan bol.com tegoed bonnen terug hebben op mijn account en het overige geld dat ik via ideal betaald heb terug op mijn rekening zodat ik nog voor de feestdagen een nieuwe tv kan bestellen.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en we informeren u zo spoedig mogelijk over een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Luucvdb
    Datum
    bol.com heeft het op een super goede manier opgelost!! ik ben uitermate tevreden met de afhandeling!! dank hiervoor!!
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,
    Fijn om te lezen dat het goed is opgelost.
    Een prettige dag toegewenst.
    Met vriendelijke groet,
    Sietseke van bol.com
  4. Auteur
    Luucvdb
    Datum
    Ben super tevreden met de manier waarop bol.com dit afgehandeld heeft voor mij! MIJN DANK IS GROOT!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luucvdb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen