Opgelost door Bol.com: Levering veel te laat en geen oplossing

Ronald

Met spoed koelkast besteld voor 22:30 (onze ging defect), zou dus de volgende dag geleverd worden zoals Bol adverteert.
Koelkast is nu 2 dagen later nog niet geleverd, het is 31° en we hebben 2 kleine kinderen. Bol zegt dat het aan post nl ligt, maar dat boeit me niet, want bij hen heb ik de koelkast niet besteld. Telefonisch kom ik niet verder dan afwachten wanneer de koelkast geleverd gaat worden. Fijne service Bol.com. De koelkast is het laatste wat we besteld hebben bij Bol, wij gaan allebij de accounts opzeggen. Jullie moesten eens weten wat voor een ellende we hebben zonder koelkast met 2 kleine kinderen. Nogmaals bedankt Bol voor het niet leveren van de koelkast/service

Tegemoetkoming voor de overlast omdat we alle koelkast spullen grotendeels hebben moeten weggooien. En zsm de koelkast leveren.

Bol.com
    Beste Ronald,

Bedankt voor ons gesprek zojuist. Ik heb je inmiddels een e-mail gestuurd. Als je nog vragen hebt vandaag over de levering, dan kun je altijd contact opnemen.

Groet, Jade van bol.com
    Ronald
    Bol.com heeft snel gereageerd op mijn klacht.
    Er is ook direct actie ondernomen en de koelkast is met spoed geleverd, na de uitleg van Bol.com is het voor mij een stuk duidelijker geworden waarom de koelkast niet geleverd werd.
    Het is jammer dat het zo gelopen is, maar ik ben zeker blij met hoe het opgelost is.
    Nogmaals bedankt Jade.

Mvg
    Bol.com
    Beste Ronald,

Bedankt voor je reactie en ik ben blij dat je inmiddels je koelkast hebt.
    Inderdaad jammer hoe het is gelopen. Excuses hiervoor.
    Veel plezier van je nieuwe koelkast.

Mt vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
    Ronald
    Uiterst tevreden met hoe het is opgelost.