Klacht Bol.com: levering vertraagd - product daarna niet meer leverbaar

Klachtnummer
# 167419
Gebruiker
Rene
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 28 april heb ik de Playstation 4 game Fifa 16 Deluxe Edition besteld voor Euro 71,99.
Vervolgens heb ik op 6 mei e-mail van bol.com ontvangen dat de levering is vertraagd, maar dat het product uiterlijk 10 mei zou worden geleverd.
Op 9 mei weer bericht van bol.com dat het product niet meer leverbaar is en dat mijn geld zal worden terug gestort.
Op 10 mei zie ik prompt op de website bol.com dat Playstation 4 game Fifa 16 Deluxe Edition wel degelijk nog wordt aangeboden, echter niet meer voor euro 71,99 maar voor euro 90,92.

De oplossing

Ik wil dat het wel degelijk nog leverbare product FIFA 16 Deluxe Edition gewoon aan mij wordt geleverd, tegen de prijs van euro 71,99 waarvoor het product 28 april werd aangeboden en ook door mij is besteld en per iDeal is betaald.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste René,

    Bedankt voor je bericht. We hebben je melding in behandeling genomen en er zal zo snel mogelijk iemand contact met je opnemen.

    Groeten, Jade van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste René,

    Zojuist heb ik contact gehad met je vrouw en we zijn tot een oplossing gekomen. Ik heb jullie nog een e-mail ter bevestiging gestuurd.

    Groeten, Jade van bol.com
  3. Auteur
    Rene
    Datum
    Er is weliswaar een compensatie gegeven in de vorm van een tegoedbon van Euro 20,-, maar nog geen dag later is 'ineens' ook de prijs voor het gewenste product PS4 game FIFA 16 nóg eens verhoogd van Euro 90,92 naar Euro 106,99! Van een compensatie is derhalve geen enkele sprake. Ik heb ook al rechtstreeks aan de klantenservice van bol.com gesteld, dat zij óf het product leveren tegen Euro 90,92, of dat zij het geld ter waarde van mijn openstaande tegoedbonnen op mijn rekening terug storten.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste René,

    Gisteren nogmaals met je vrouw gebeld en als het goed is is het nu helemaal geregeld :-).

    Groet, Jade van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen