Opgelost door Bol.com: levering wasmachine

fwtrader

Op 14-10 is een nieuwe wasmachine (wm) incl. plaatsen en aansluiten besteld. De wm zou op vrijdag 16-10 worden afgeleverd door Dynalogic. De chauffeur gaat de wm met tegenzin aansluiten, reden: slangen moeilijk bereikbaar, te druk en dus geen tijd. De wm blijkt defect of verkeerd aangesloten door toevallig aanwezige aannemer. 19-10 tel. contact met Bol.com. Hun advies: de defecte wm zal retour worden gehaald en er zou een nieuwe wm worden bezorgd en aangesloten. De nieuwe wm zou 20-10 worden afgeleverd en gelijk zou de defecte worden afgehaald. De 2e wm met verplicht via Ideal moeten betalen, dat ging niet anders. De chauffeur zegt vervolgens dat het adres niet te vinden is en gaat er vandoor! Dit hebben we gemeld aan Dynalogic en aan Bol.com, 21-10 komt Dynalogic de defecte wm ophalen maar heeft geen nieuwe bij zich, die zou de volgende dag pas komen. Wel wordt de defecte wm door hem juist aangesloten en de nieuwe wm wordt geannuleerd. Maar de volgende dag meldt toch een chauffeur zich opnieuw. Vanaf dat moment is het feest en dagelijks komen er berichten van Bol.com over de bestelling en van Dynalogic over het afleveren, het is een soap, een drama.

We willen geen aanmaning dat de nota van de 1e wasmachine nog niet is betaald.
De 2e nieuw bestelde wasmachine moet worden gecrediteerd, zodat we de 1e en reeds afgeleverde wasmachine dan direct kunnen betalen. Hierdoor komt de juiste order en factuur bij de goede wasmachine ivm eventuele toekomstige garantie.
De 2e wasmachine moet direct uit het order systeem worden verwijderd van Bol.com en bij Dynalogic.
Alle door ons gemaakte kosten moeten worden vergoed, de uren die we vrij moeten nemen, de telefoonkosten (met Dynalogic a 40 cent per minuut) en excuses van Bol.cpm en van Dynalogic.

Bol.com
    Beste heer Weites,

Hartelijk dank voor ons prettige contact.
    Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd.

Tony
    bol.com webcare
    fwtrader
    Onze klacht is direct opgepakt en heeft tot een goede oplossing geleid.

fwtrader

Ook een klacht indienen over Bol.com?