Klacht Bol.com: Levertijd externe leverancier misleidend en bol.com doet er niets aan.

sad Niet opgelost
Gebruiker1546459878

Bij bol.com een oven en magnetron besteld bij electromania plaza. Op de site stond bij bol.com levering voor 6 december vermeld. Op 2 dec nog niets vernomen. Zelf geinformeerd over levertijd. Ineens was de oven pas over 4 weken leverbaar. De levertijden op bol.com bleken indicatief te zijn. Ik moest dan maar annuleren. Ook bol.com gaf aan dat ik maar moest annuleren. Ik gaf aan dat ik dan wel snel mijn geld gestort wilde hebben, zodat ik snel op zoek kon naar een nieuwe oven en magnetron voor de kerst. Dit was niet mogelijk om te versnellen en duurt ca 5 werkdagen. Er kwam geen enkele oplossing van beide partijen. Hoop mijn geld snel te ontvangen. En hoop ook dat bol.com snel met electromania aan de slag gaat om de echte levertijden te vermelden. Dit in nl. gewoon misleiding van klanten. Ik las achteraf meer klachten hierover . Het aapparaat staat nu ook nog met niet kloppende levertijd op de site van bol.com.

Ze zorgen dat electromania plaza reeele levertijden gaat vermelden op bol.com. dit is gewoon misleiding en ze werken hier aan mee bij bol.com

Gebruiker1546459878
    Had ook fijn geweest iets van tegemoetkoming te krijgen vanuit Bol.com. Moeten nu meer geld gaan betalen voor zelfde product.
    Bol.com
    Beste Gebruiker1546459878,

Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com

Gebruiker1546459878
Geld is wel netjes teruggestort. Maar heb nog steeds duurder product moeten kopen. Product is wel van de site gehaald dus dat is netjes. Ik zal volgende keer geen dure producten meer kopen bij externe verkopers van bol.com.

Ook een klacht indienen over Bol.com?