Klacht Bol.com: Levertijd niet nagekomen

Klachtnummer
# 83871
Gebruiker
Bbos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op de site staat voor 23u besteld, morgen in huis. Om 22u besteld, overal bevestiging levering de dag erna. De volgende dag denkt de post daar anders over en duurt het toch twee dagen voordat het bezorgd wordt.

Dit is inmiddels de 2e keer uit drie bestellingen dat dit gebeurt. Dit terwijl de belangrijkste reden om bij bol te bestellen de levertijd is omdat ik het bestelde als cadeau nodig heb op de dag erna.

Het "voor 23u besteld, morgen in huis" is niet meer dan een misleidende manier om bij bol te bestellen; de bezorging is niet op tijd en niet volgens afspraak. Zeer onbevredigend en de laatste keer dat we in deze belofte geloven.

De oplossing

Eerlijke opgave van levertijd, voordat bestelling geplaatst en betaald wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer,Zojuist heeft u een email ontvangen van mij.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen