Klacht Bol.com: levertijd niet volgens afspraak

Klachtnummer
# 376822
Gebruiker
Marloes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Helaas heb ik voor de tweede keer vertraging opgelopen met de bezorging van bol.com
Mij werd beloofd dat het pakketje binnen 24 uur bezorgd werd en we zijn nu inmiddels al drie dagen verder, vervelend.
Dit voor de tweede keer, dit treurt mij.
Hoe gaat bol.com mij tegemoet komen en hoe zullen ze zorgen dat dit niet meer voor herhaling vatbaar zal zijn?

met vriendelijke groet,
Marloes

De oplossing

compensatie

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen