Klacht Bol.com: levertijd onterecht!

Klachtnummer
# 147952
Gebruiker
S. Brouwer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bol.com beloofd de volgende dag te leveren, mits je voor een bepaalde tijd besteld. Dit beloven ze ook op zondag, ik heb een mooi computermuisje gekocht dat ik vandaag en morgen op mijn vrije dagen dacht lekker te gaan benutten. In plaats van naar de winkel te gaan. Helaas! bol.com kan niet waarmaken om de volgende dag het product in huis te hebben als dit op maandag is.

De oplossing

Een compensatie gewenst in prijsreductie en het belangrijkste: duidelijke communicatie naar de klant die klopt! Nu heb ik mijn hele middag gewacht, omdat de bezorger tussen 13:30 en 15:30 zou komen. Bij het invullen van de track en trace werd duidelijk dat de bestelling de volgende dag kwam rond 16:30 en 18:30. Tevens komen deze tijden niet overeen. Ik had mijn tijd productiever kunnen invullen als bol.com juiste informatie verstrekt.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Brouwer,

    We nemen uw melding in behandeling en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Sander,
    We hebben elkaar vandaag gesproken en we zijn tot een oplossing gekomen. Dank nogmaals voor je feedback!
    Groet,
    Kirsten van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen