Klacht Bol.com: Levertijd PS4

Klachtnummer
# 61717
Gebruiker
MW
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ca. 15 december hebben mijn ouders voor kerst een PS4 besteld voor mij.
Op de website van bol.com stond een levertijd van +-12 weken, waar mijn ouders rekening mee gehouden hebben. Ondertussen gaan we richting de 6 maanden levertijd, wat duidelijk niet in de buurt komt van de door bol.com voorgestelde levertijd. Enkele weken geleden hebben we een klacht ingediend bij bol.com. De reactie lijkt een standaard e-mail waarin excuses gemaakt wordt, maar waarbij alles afgeschoven wordt op de beperkte leveringen van Sony. Dit terwijl bol.com op haar website nog steeds een verkeerd beeld geeft van de verwachte levertijd. Had bol.com mijn ouders een correct beeld gegeven dan hadden ze een betere overweging kunnen maken over het wel of niet via bol.com bestellen van de PS4. Bijkomende zaak is dat mijn ouders FIFA 14 hebben aangeschaft voor op de PS4, welke alweer bijna achterhaald is door de extreem lange levertijd.

De oplossing

1. Geen standaard reactie per e-mail
2. Aanpassing levertijd op de website
3. Compensatie voor de incorrecte voorlichting bij aankoop en het feit dat FIFA 14 alweer bijna achterhaald is

Uiteraard zal de geboden oplossing teruggekoppeld worden aan/op deze website

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    bol.com Webcare Team
  2. Auteur
    MW
    Datum
    Inmiddels is de PS4 (na ruim 5,5 maand) ontvangen.
    Nog geen reactie op mijn klacht ontvangen vanuit bol.com.
    Hier wacht ik nog op aangezien de inhoud van de klacht los staat van het feit dat de PS4 inmiddels ontvangen is.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen