Klacht Bol.com: Levertijd verwachting klopt aan geen kanten

Klachtnummer
# 615641
Gebruiker
Helène
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb meerdere dingen besteld waarbij stond "voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis". Dit was op een donderdag om 19.30.
Inmiddels is het zaterdag en krijg ik een mail dat ze de "verzendtijd verkeerd hebben ingeschat" en ik mijn pakket uiterlijk WOENSDAG in huis heb.
Wat een onzin, ik ben op vakantie en had het expres met korte/snelle levertijd besteld , zodat ik het nog mee kon nemen. Beloof geen dingen die je niet waar kan maken. Ik heb niks aan excuses als ik geen product of vergoeding heb, want nu moet ik die dingen op vakantie kopen.

Gewenste oplossing

Ik wil een vergoeding of mijn product naar mijn vakantie adres , maar beide zal wel weer niet gaan lukken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen