Klacht Bol.com: Levertijd

Klachtnummer
# 105996
Gebruiker
Opa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had een kado besteld voor kleinkind. Zelf gekozen voor bezorging op de verjaardag van mijn kleinkind op 14 april. Had nog extra betaald voor levering op die datum en de kado zou van 18.00 tot 21.30 thuis bezorgd worden.

Ze waren niet gekomen dus ik logte even in op mijn account om de status te kijken, er was echter niks bekend terwijl er wel extra voor betaald was. Dus track en trace via post nl gecontroleerd en blijkt dat het een dag later wordt.

Ik vind dit echt belachelijk, ze konden mij op voorhand even informeren.

De oplossing

Te laat om het op te lossen nu omdat de verjaardagsfeest al is geweest. Nu moeten jullie ervoor zorgen dat het uberhaupt wordt bezorgt.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Zojuist hebben we je klacht in behandeling genomen. We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groeten, Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer, mevrouw,
    Graag neem ik naar aanleiding van je klacht contact op. Helaas heb ik onvoldoende gegevens om jouw klantaccount of de bestelling terug te vinden. Hopelijk is het inmiddels opgelost, maar anders kom ik alsnog graag met je in contact. Wil je dan alsjeblieft het bestelnummer sturen?
    Alvast bedankt, Sietske van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?