Opgelost door Bol.com: Medewerkers van BOL kunnen geen klacht oplossen.

R. Meure

Bestelnummer 4351036880 BaByliss HSB 100 E. Er wordt gemeld dat het pakket op 21/09 klaar ligt bij AH afhaalpunt. Om 13.00 en 17.00 hrs heb ik mij gemeld geen pakket. Gisteravond gebeld. Men wilde eerst gaan zoeken waar het pakket is en alsnog een pakket sturen. Waarom niet eerst pakket sturen, klant onnodig laten wachten. Bol moet dat maar intern uitzoeken. Vandaag 22/09 pakket ligt er toch. Borstel is gebruikt en zit vol met blonde haren. Klantenservice. Twijfelt aan mijn woorden met de" opmerking u meent dat!

Na al deze ervaringen met BOL brengt deze mij op een kookpunt. Bol wil dat ik het pakket bij AH aflever. Ik weiger dat het pakket ligt ter beschikking van BOL. Klantenservice als ik het niet zelf retour stuur krijg ik incasso problemen.

Niet valt in te zien dat ik moet opdraaien voor de wanprestatie en het verzuim van BOL. Onredelijk van BOL is het om een goede klant van het kastje naar de muur te sturen en deze op te dragen dat hij zelf de klacht maar moet oplossen.

Waarom BOL het artikel niet komt ophalen op mijn huisadres is mij een raadsel. Leveren kan wel op het huisadres niet terug nemen.

BOL is in verzuim geraakt en weigert iedere medewerking om een klacht op te lossen. Kort en goed BOL is verwijtbaar te kort geschoten. Bovendien heb ik vermogensschade geleden namelijk de telefoonkosten het op en neer gaan naar AH en de tijd die ik hieraan heb moeten besteden. PM 150.00

Heb nog verzocht om in contact te komen met de naast hogere van de klantenservice medewerkster. Zij mag/kan niet door verbinden. Lekker makkelijk wel geld willen opstrijken ,maar geen service verlenen.

Vastgesteld mag worden dat BOL haar recht op herstel niet heeft willen uitwinnen.
Ik heb nog geprobeerd om een invuloefening uit te voeren waarom ik het pakket wilde terug sturen lukt niet. Kan niet verder naar de volgende pagina.

Hoezo consumentenrecht??????/

Ik ben het meer dan zat!!!!!!

BOL mag het pakket ophalen ik betaal niet. Bovendien beëindig ik de relatie vanwege het bovenstaande met BOL

Bol.com
    Beste R. Meure,

Wat vervelend dat je bestelde artikel vol zat met blonde haren! Ik heb je gegevens gevonden in het systeem en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Roos van bol.com
    R. Meure
    Ten eerste ben ik niet uw vriend. Beste is niet aan de orde geachte lijkt mij een stuk beter. Bovendien heb ik het pakket weer terug gebracht. Waarom ik moet zorgen hoe de zaak wordt opgelost is mij een raadsel niet ik ben in verzuim maar BOL. Kennelijk nooit gehoord van leverings controle Bol legt de verantwoording neer bij haar klanten.

In ieder geval vind ik het niet prettig om de bacillen van andere mensen te ontvangen. Wij zijn allergisch voor stof en ongedierte.

Hoogachtend

RGCH Meure

Bol.com
    Beste klant,

Ik zie dat mijn collega u heeft geholpen bij een passende oplossing.
    Ik wens u nog een prettige dag!

Milly van bol.com

R. Meure
Nogmaals hartelijk dank speciaal aan KIKI ( BOL) Kiki weet zeer goed hoe je een klant kunt behouden en tevreden stellen. Jammer dat de medewerkers van de algemene helpdesk BOL naar eigen zicht reageren op een consument klacht gevolg is dat de consument de strijd kan aanbinden met BOL. Op dat punt val er door BOL nog veel te verbeteren. Gelukkig dat BOL mevrouw KIKI in dienst heeft.

Ook een klacht indienen over Bol.com?