Klacht Bol.com: medewerkers van Bol vertellen allemaal een ander verhaal

Klachtnummer
# 315851
Gebruiker
Jacky1000
Datum
2 reacties

Details

De klacht

post nl beweert dat die het pakketje heeft afgegeven, maar ik heb geen postbode gezien en niks geleverd gekregen. Al 3 keer contact gehad met de klantenservice van Bol, en elke medewerker heeft zijn eigen verhaal, ik zal de volgende dag een nieuwe opgestuurd krijgen, dan weer dat ze de klacht bij post.nl hebben neergelegd, na 4 dagen mocht ik bellen en nog geen antwoord hierop.

De oplossing

z.s.m. oplossen!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Goed dat u hier een melding van maakt. Mijn excuses voor het ongemak. Uw klantgegevens zijn gevonden. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik zie dat u contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik ga er vanuit dat alles naar wens is.

    Mocht er nog iets zijn, dan kunt u reageren op de laatst verzonden e-mail. Wij helpen u dan graag verder.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen