Klacht Bol.com: Mijn 2 cadeaukaarten zijn verlopen.

Mark

Goedemiddag,
Ik heb 2 cadeaukaarten die helaas verlopen zijn. Bij elkaar €22,50. Ik wist niks van deze regel en vindt het jammer dat de kaarten niet verlegd kunnen worden.

Ik zou graag willen dat het tegoed op de kaarten verlengd wordt, zodat ik het bedrag alsnog kan besteden.

Bol.com
    Beste Mark,

Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker. Hier kun je de geldigheid controleren van de cadeaukaart die je ontvangen hebt.
    Graag had ik de cadeaubon nu meteen voor je vervangen voor een nieuwe, maar dit kan ik helaas niet in orde brengen. Wanneer ik namelijk één uitzondering maak, is dit niet eerlijk tegenover onze andere klanten die ditzelfde ervaren.
    Mijn excuses voor het ongemak. Desondanks wens ik je graag een prettige dag toe.

Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?