Opgelost door Bol.com: Mijn bon waar 100 euro voor is betaald is nu waardeloos vanwege het verlopen van de termijn.

sad Opgelost
#Bol.com betaalt niet uit

Bon van 100 euro blijkt 2 maanden verlopen te zijn. Staat geen datum op de cadeaukaart. Klantenservice kan er niets aan doen. Lekkere reputatiemanagement. Denk je een cadeau te hebben gehad en houd je er een rotdag aan over. Ongelofelijk dat een groot bedrijf als bol.com op deze manier geld wil verdienen. Ik dacht dat dit bij wet verboden was.

Ik wil dat de bon weer geldig wordt en dat bonnen houdbaar blijven. Waarom geld betaken voor een bon die vervalt.

Bol.com
    Beste Pieter,

Je hebt vandaag al contact gehad met mijn collega en ik zie dat er een oplossing is geboden, daarom sluit ik dit bericht. Als je contact toch nog op prijs stelt, stuur dan een nog even een bericht naar ons.

Jolanda van bol.com

Bol.com
    Dit bericht is gesloten

#Bol.com betaalt niet uit
Het tegoed is weer toegekend. Toch blijft het bijzonder dat je eerst door de klantenservice wordt afgewimpeld om vervolgens bij een klacht wel je tegoed te krijgen. Hoop frustratie en negatieve energieverspilling.Ik begrijp ook niet waarom er betaald wordt voor bonnen met een beperkte houdbaarheid. Hoop dat bol.com zijn beleid aanpast en iedereen de waarde garandeert zonder beperkingen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?