Opgelost door Bol.com: Mijn bon waar 100 euro voor is betaald is nu waardeloos vanwege het verlopen van de termijn.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 324780
Gebruiker
#Bol.com betaalt niet uit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bon van 100 euro blijkt 2 maanden verlopen te zijn. Staat geen datum op de cadeaukaart. Klantenservice kan er niets aan doen. Lekkere reputatiemanagement. Denk je een cadeau te hebben gehad en houd je er een rotdag aan over. Ongelofelijk dat een groot bedrijf als bol.com op deze manier geld wil verdienen. Ik dacht dat dit bij wet verboden was.

De oplossing

Ik wil dat de bon weer geldig wordt en dat bonnen houdbaar blijven. Waarom geld betaken voor een bon die vervalt.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Pieter,

    Je hebt vandaag al contact gehad met mijn collega en ik zie dat er een oplossing is geboden, daarom sluit ik dit bericht. Als je contact toch nog op prijs stelt, stuur dan een nog even een bericht naar ons.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dit bericht is gesloten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Bol.com betaalt niet uit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het tegoed is weer toegekend. Toch blijft het bijzonder dat je eerst door de klantenservice wordt afgewimpeld om vervolgens bij een klacht wel je tegoed te krijgen. Hoop frustratie en negatieve energieverspilling.Ik begrijp ook niet waarom er betaald wordt voor bonnen met een beperkte houdbaarheid. Hoop dat bol.com zijn beleid aanpast en iedereen de waarde garandeert zonder beperkingen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen