Klacht Bol.com: Mijn cadeaukaarten ter waarde van 50 euro werken niet meer.

ckro

Van mijn werkgever heb ik twee Bol.com cadeaukaarten gekregen als kerstcadeau. Nu wilde ik deze gebruiken om een leuk kerstcadeau te kopen. Nu vulde ik de codes in en blijkt dat ze niet meer werken. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van bol.com en nu blijkt dat de kaarten op 25-11-18 verlopen zijn. Nou zo mijn 50,00 euro door de neus geboord. Op de kaart staat nergens iets vermeld over een beperkte geldigheidsduur. Nou leuk zo'n kerstcadeau van mijn werkgever wat nu een grote teleurstelling is geworden :(

Aangezien de kaarten net vervallen zijn, zou ik graag willen dat mijn kaarten opnieuw geactiveerd worden zodat ik als nog mijn kerstaankoop bij Bol.com kan doen.

Beste klant,

Dit bericht i gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Dat is prima.
    Bol.com
    Er wordt binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    ckro
    Er is contact opgenomen door bol.com
    Beste klant.
    Omdat er inmiddels contact met u opgenomen, sluit ik deze klacht.

Manon van bol.com

ckro
Er is een oplossing voorgedragen door Bol.com namelijk dat ze me tegemoet willen komen met een nieuwe cadeaubon van 10 euro terwijl ik twee kaarten van 50 euro had. Ik vind het schandalig dat zo'n groot bedrijf als Bol.com op deze manier zijn geld wil verdienen. De twee bonnen zijn al betaald door mijn werkgever. Daarnaast doe ik ook nog eens geregeld aankopen bij jullie webshop! Wat mij betreft is deze klacht niet goed opgelost en is dit geen goede reclame voor bol! Groeten, een zeer teleurgestelde klant.

Ook een klacht indienen over Bol.com?